Gotowi zmierzyć się z regularnym pisaniem?
Kuźnię Bestsellerów polecam wszystkim, dla których hasło “spełniam pisarskie marzenia” porusza czułe struny w sercu, budzi pragnienie tworzenia i dzielenia się historiami, które wciąż czekają na odkrycie.
Regulamin kursu znajdziesz tutaj.
Koniec pisania do szuflady! Wreszcie jesteście gotowi na podbój świata literatury. Bierzecie więc swój tekst i w drogę. Tyle że ta podróż ku księgarskim półkom ma w rzeczywistości więcej zakrętów i zwrotów akcji niż Wasza powieść. Pozwólcie więc, że będę Waszym przewodnikiem. Jako czynna redaktorka i wydająca pisarka mam podgląd obydwu światów niczym podwójny agent. Teraz chętnie podzielę się z Wami tą wiedzą!
Tworzenie w różnych stylach literackich takich, jak wiersz czy tekst piosenki to piękny proces. Jest też jednak doskonałym treningiem dla pisarzy pragnących rozwinąć swoje umiejętności. Praca z rytmem i rymami pomaga rozwijać umiejętności pisania dialogów i wypowiedzi bohaterów, a tworzenie krótkiej historii, która ma zostać zamknięta w wierszu, refrenach i zwrotkach rozwija i trenuje umiejętność opowiadania w skondensowanej formie. Pisanie takie wymaga też kreatywności języka, uczy samodyscypliny, dbałości o każde słowo. Proces ten może też również terapeutyczny dla autorów i pomóc im w wyrażaniu emocji piórem.
Masz swój tekst – poprawiony, dopieszczony, a nawet pięknie edytowany. Masz też jeszcze jedno – świadomość, że takich tekstów są setki. Jak zatem zwrócić na siebie uwagę już w mailu? Na jakie wyróżniki postawić? Oryginalność czy elegancka klasyka? Spróbujemy sobie odpowiedzieć na te wszystkie pytania, które piętrzą się, gdy już wszystko wydaje się na wyciągnięcie ręki.
„Chodzi mi o to, aby język giętki powiedział wszystko, co pomyśli głowa” – domagał się Juliusz Słowacki, i słusznie się domagał. Dlaczego dla jednych książek potrafisz zarwać noc, a inne, nieskończone, odkładasz na stosik przy łóżku? To między innymi kwestia stylu, którą zajmiemy się na tych zajęciach. Zastanowimy się, jak opowiadać historie tak, żeby trudno było się od nich oderwać. I jak ulepszać opowieści, które już napisaliście. Będziemy więc zagęszczać teksty, zamiast rzadkiej zupki ze słów stworzymy opowieść instant, która będzie buzować w wyobraźni czytelników. Poszukamy także wagi słów i wagi milczenia, bo czasem mniej znaczy więcej, zastanowimy się nad tym, kiedy.
Wspaniały pomysł to dużo, ale warto umieć go dobrze opowiedzieć. Dziś więc zajmiemy się więc bardziej zaawansowaną gimnastyką naszego stylu. Ponieważ po poprzednich zajęciach zyskał nieco elastyczności, ćwiczmy go dalej. Gdy akcja toczy się szybko, dobrze, żeby opis miał podobne tempo, nauczymy się więc dynamizować opowieść. Będziemy ją także spowalniać, żeby posłusznie i w rytmie przez nas wyznaczonym niosła emocje. Zastanowimy się, kiedy opis wzbogaca akcję, a kiedy niepotrzebnie ją rozwadnia. Czytelniczki i czytelnicy nie chcą marionetek (chyba że piszesz o teatrze lalkowym), wolą czytać o żywych osobach. Pouczymy się więc tak opisywać postaci, żeby od pierwszego pojawienia kradły emocje. Dotykaj wyobraźni czytelników w różnych miejscach, podtrzymuj ich uwagę różnymi bodźcami, opisując świat używaj różnych zmysłów, żeby ludzie chłonęli twoje pisanie jak rzeczywistość. Diabeł tkwi w szczegółach, zawsze. Dzisiaj popracujemy nad tymi szczegółami.
W dobie cyfrowej ekspansji i nieustającego przepływu informacji, marka osobista staje się dla autora nie tylko wizytówką, ale również kluczem do budowania trwałych relacji z czytelnikami. “Pisarski odcisk w sieci” to dzień poświęcony rozwijaniu świadomości na temat własnej marki i jej znaczenia w budowaniu kariery literackiej. W świetle smartfonów i ekranów komputerów każdy autor staje przed wyzwaniem nie tylko napisania książki, ale również wypracowania sposobu na wyróżnienie się i dotarcie do serc czytelników.
W obliczu niezliczonych bodźców i przeniesienia interakcji społecznych do sfery online, marka osobista autora ewoluuje w niezbędny element budowania trwałych relacji z czytelnikami. “Pisarski odcisk w sieci” to dzień poświęcony nie tylko rozwijaniu świadomości własnej marki, ale i zrozumieniu jej roli w kształtowaniu literackiej kariery.
Wprowadzenie czytelnika w świat powieści zaczyna się od kluczowego elementu literackiego – od ekspozycji. To misternie utkany fragment tekstu, który ma ogromne znaczenie. Jeśli wypadnie blado – czytelnik odłoży książkę. Jeśli się sprawdzi – czytelnik pokocha Twoją opowieść. Ekspozycja stanowi więc klucz do zrozumienia opowieści, nadając ton, atmosferę i kontekst. To ona kształtuje główne wątki, buduje napięcie i tworzy niezapomniane doświadczenia czytelnicze. Na kursie przygotuj się więc na pełną pasji podróż przez zrozumienie ekspozycji i jak najlepsze jej wykorzystanie w tekście.
Od zawsze żyła z pióra. Przez wiele lat w dziennikach, tygodnikach i miesięcznikach pisała własne teksty i redagowała cudze. Tworzyła scenariusze do seriali i opiekowała się literacko studiem scenariuszowym. Opublikowała 13 powieści, wiele z nich zostało nagrodzonych i wyróżnionych.
Z wykształcenia rzeźbiarka, z zamiłowania pisarka. Napisała piętnaście powieści. Wiele z nich dotyczy tematyki wykluczenia. Wielokrotnie nagradzana oraz nominowana do najważniejszych literackich nagród.
Uczy pisać od pięciu lat, na kursach najbardziej lubi odkrywać nowe historie i pokazywać studentom ich mocne strony.
Autorka kryminałów, thrillerów oraz opowiadań. Zdobywczyni najważniejszych polskich kryminalnych nagród literackich.
Jest czynną redaktorką, która współpracuje z największymi, polskimi wydawcami.
Zapisze się jednocześnie z przyjaciółką i oboje zgarnijcie 100 PLN zniżki.. Obowiązuje dla zapisów do 10.04.2024
Drogi marynarzu! Jak wiesz, zanim założyłam Kuźnię z Małgosią i Pawłem i napisałam swoją pierwszą powieść przez wiele lat szorowałam pokład. Pamiętam mój pierwszy kurs, jakby wydarzył się wczoraj. Te skrzypiące deski, mój lęk, żeby przeczytać na głos to, co pisałam wieczorami w ciasnej kajucie… Pamiętam, że niektóre z poleceń kapitanki Małgosi Wardy wprawiały mnie w zakłopotanie. Patrzyłam na plączące się pod nogami sznury. Zupełnie nie wiedziałam, za który koniec pociągnąć, żeby je rozplątać!
Bywały dni jasne i ciepłe, w takie dni horyzont dawał mi obietnicę wspaniałej, pisarskiej przygody. Bywały dni ciemne i zimne, w takie dni statek kołysał się, a ja prawie wypadłam za burtę.
Jak się domyślasz, ta historia ma szczęśliwe zakończenie. Napisałam i wydałam pierwszą powieść, druga ma premierę lada dzień, piszę trzecią.
Nic z tego by się nie wydarzyło, gdybym pewnego dnia nie postawiła stopy na pokładzie Małgosi Wardy. Dzielę się tym z Tobą, ponieważ sama chciałabym przeczytać takie słowa kilka lat temu. Chciałabym, żeby ktoś powiedział do mnie: „Wskakuj na pokład! Nie będzie łatwo, ale gwarantuje ci, że ta podróż Cię zmieni”.
Wow! Wyszukane słownictwo, wielowątkowość powieści, pełno zwrotów akcji, które odkrywają bolesne prawdy z biegiem czytania.
Wskakuj do łodzi, zanim zabraknie dla Ciebie miejsca!
Koniec pisania do szuflady! Wreszcie jesteście gotowi na podbój świata literatury. Bierzecie więc swój tekst i w drogę. Tyle że ta podróż ku księgarskim półkom ma w rzeczywistości więcej zakrętów i zwrotów akcji niż Wasza powieść. Pozwólcie więc, że będę Waszym przewodnikiem. Jako czynna redaktorka i wydająca pisarka mam podgląd obydwu światów niczym podwójny agent. Teraz chętnie podzielę się z Wami tą wiedzą!
Tworzenie w różnych stylach literackich takich, jak wiersz czy tekst piosenki to piękny proces. Jest też jednak doskonałym treningiem dla pisarzy pragnących rozwinąć swoje umiejętności. Praca z rytmem i rymami pomaga rozwijać umiejętności pisania dialogów i wypowiedzi bohaterów, a tworzenie krótkiej historii, która ma zostać zamknięta w wierszu, refrenach i zwrotkach rozwija i trenuje umiejętność opowiadania w skondensowanej formie. Pisanie takie wymaga też kreatywności języka, uczy samodyscypliny, dbałości o każde słowo. Proces ten może też również terapeutyczny dla autorów i pomóc im w wyrażaniu emocji piórem.
Masz swój tekst – poprawiony, dopieszczony, a nawet pięknie edytowany. Masz też jeszcze jedno – świadomość, że takich tekstów są setki. Jak zatem zwrócić na siebie uwagę już w mailu? Na jakie wyróżniki postawić? Oryginalność czy elegancka klasyka? Spróbujemy sobie odpowiedzieć na te wszystkie pytania, które piętrzą się, gdy już wszystko wydaje się na wyciągnięcie ręki.
„Chodzi mi o to, aby język giętki powiedział wszystko, co pomyśli głowa” – domagał się Juliusz Słowacki, i słusznie się domagał. Dlaczego dla jednych książek potrafisz zarwać noc, a inne, nieskończone, odkładasz na stosik przy łóżku? To między innymi kwestia stylu, którą zajmiemy się na tych zajęciach. Zastanowimy się, jak opowiadać historie tak, żeby trudno było się od nich oderwać. I jak ulepszać opowieści, które już napisaliście. Będziemy więc zagęszczać teksty, zamiast rzadkiej zupki ze słów stworzymy opowieść instant, która będzie buzować w wyobraźni czytelników. Poszukamy także wagi słów i wagi milczenia, bo czasem mniej znaczy więcej, zastanowimy się nad tym, kiedy.
Wspaniały pomysł to dużo, ale warto umieć go dobrze opowiedzieć. Dziś więc zajmiemy się więc bardziej zaawansowaną gimnastyką naszego stylu. Ponieważ po poprzednich zajęciach zyskał nieco elastyczności, ćwiczmy go dalej. Gdy akcja toczy się szybko, dobrze, żeby opis miał podobne tempo, nauczymy się więc dynamizować opowieść. Będziemy ją także spowalniać, żeby posłusznie i w rytmie przez nas wyznaczonym niosła emocje. Zastanowimy się, kiedy opis wzbogaca akcję, a kiedy niepotrzebnie ją rozwadnia. Czytelniczki i czytelnicy nie chcą marionetek (chyba że piszesz o teatrze lalkowym), wolą czytać o żywych osobach. Pouczymy się więc tak opisywać postaci, żeby od pierwszego pojawienia kradły emocje. Dotykaj wyobraźni czytelników w różnych miejscach, podtrzymuj ich uwagę różnymi bodźcami, opisując świat używaj różnych zmysłów, żeby ludzie chłonęli twoje pisanie jak rzeczywistość. Diabeł tkwi w szczegółach, zawsze. Dzisiaj popracujemy nad tymi szczegółami.
W dobie cyfrowej ekspansji i nieustającego przepływu informacji, marka osobista staje się dla autora nie tylko wizytówką, ale również kluczem do budowania trwałych relacji z czytelnikami. “Pisarski odcisk w sieci” to dzień poświęcony rozwijaniu świadomości na temat własnej marki i jej znaczenia w budowaniu kariery literackiej. W świetle smartfonów i ekranów komputerów każdy autor staje przed wyzwaniem nie tylko napisania książki, ale również wypracowania sposobu na wyróżnienie się i dotarcie do serc czytelników.
W obliczu niezliczonych bodźców i przeniesienia interakcji społecznych do sfery online, marka osobista autora ewoluuje w niezbędny element budowania trwałych relacji z czytelnikami. “Pisarski odcisk w sieci” to dzień poświęcony nie tylko rozwijaniu świadomości własnej marki, ale i zrozumieniu jej roli w kształtowaniu literackiej kariery. W świecie, gdzie każdy autor może dotrzeć do globalnej publiczności za pośrednictwem smartfonów i komputerów, kluczowym wyzwaniem staje się nie tylko napisanie książki, ale przede wszystkim wypracowanie sposobu, by wyróżnić się i zapewnić swoim dziełom miejsce w sercach czytelników.
Wprowadzenie czytelnika w świat powieści zaczyna się od kluczowego elementu literackiego – od ekspozycji. To misternie utkany fragment tekstu, który ma ogromne znaczenie. Jeśli wypadnie blado – czytelnik odłoży książkę. Jeśli się sprawdzi – czytelnik pokocha Twoją opowieść. Ekspozycja stanowi więc klucz do zrozumienia opowieści, nadając ton, atmosferę i kontekst. To ona kształtuje główne wątki, buduje napięcie i tworzy niezapomniane doświadczenia czytelnicze. Na kursie przygotuj się więc na pełną pasji podróż przez zrozumienie ekspozycji i jak najlepsze jej wykorzystanie w tekście.
Kurs ma formę siedmiu spotkań online. Kontaktujemy się z uczestnikami mailowo przesyłając im link do platformy szkoleniowej. Szkolenie odbywa się “na żywo”. Każde ze spotkań trwa około 3 godzin zegarowych (wliczając przerwę) podczas, których wykonuje się ćwiczenia pisarskie. W każdej chwili kursu możesz mi zadać pytanie i liczyć na moje wsparcie.
Program tego kursu powstał, między innymi, dla takich osób jak Ty. Podczas zajęć będziesz głównie pracować nad swoim stylem oraz otrzymasz narzędzia, dzięki którym będziesz potrafił(a) samodzielnie pracować nad fabułą swojej książki.
Właśnie na tym nam zależy! Zdobędziesz maksimum wiedzy i wyrobisz w sobie nawyk codziennego pisania. Chociaż niewykluczone, że będziesz miał(a) ochotę zagłębiać tajniki pisania na innych kursach Kuźni Bestsellerów. Do czego oczywiście serdecznie Cię zachęcamy!
Wszystkie nasze zajęcia odbywają się w miłej, serdeczniej atmosferze i chociaż zachęcamy przyszłych autorów do dzielenia się swoją twórczością to nigdy nikogo do niczego nie zmuszamy. Najważniejszy jest komfort studentów. Jeśli czytanie własnych tekstów jest dla Ciebie wyjątkowo stresujące powiedz nam o tym przed zajęciami. Zrobimy wszystko, żebyś czuł(a) się dobrze!
Nie martw się, skontaktuj się z nami, a wspólnie znajdziemy rozwiązanie.
Poniżej znajdziesz regulamin, w którym ujęliśmy najważniejsze informacje dotyczące naszych kursów m.in. sposób rezerwacji miejsc, płatności, kwestii technicznych. W razie jakichkolwiek pytań, jesteśmy do Twojej dyspozycji pod adresem e-mail: kontakt@kuzniabestsellerow.pl
NUMER KONTA 24114020040000330283127555
MAŁGORZATA WARDA KUŹNIA BESTSELLERÓW
UL. PORĘBSKIEGO 6c/2 GDYNIA 81-185
REGON 523826100, NIP 9581224638
w ciągu 3 dni roboczych od momentu zgłoszenia chęci rezerwacji (otrzymasz od nas mail z informacjami)