Nowy, siedmiodniowy kurs pisania, który rozwinie Twoje kompetencje, styl i sprawi, że rozwiniesz pisarskie skrzydła.
Myślisz, że codzienne zajęcia to szaleństwo? Owszem. Ale w tym szaleństwie jest metoda. Zagraniczne szkoły pisania od wielu lat preferują tego rodzaju intensywne kursy. Dlaczego? Bo tylko wtedy przestawiamy się z trybu „piszę od czasu do czasu” do trybu „piszę codziennie”. Dzięki skumulowanej wiedzy w krótkim czasie staniesz się mistrzem pióra i redakcji. A dzięki trzem różnym nauczycielkom poznasz trzy różne perspektywy i ocenę Twojej pracy.
Warsztaty poprowadzi: Małgorzata Warda
Liczba uczestników: do 15
Kurs weekendowy, termin: piątek, sobota, niedziela
Godziny: Zaczynamy w piątek o godz. 19:00,
kończymy w niedzielę około 15:00
Przez wiele lat pisałam powieści intuicyjnie, zbierając wiedzę o tekście na podstawie swoich błędów i sukcesów. Cztero spotkaniowy kurs, który Ci proponuję, to petarda, sztos, zbierający wiedzę moich doświadczeń. Pomoże Ci szybko znaleźć się w miejscu, do którego docierałam latami.
Podczas kursu otrzymasz nie tylko moją opiekę i kreatywne dyskusje z grupą, ale przede wszystkim dostaniesz narzędzia, które pomogą Ci zaplanować i rozpocząć pisanie tekstu. Zrobimy burzę mózgów nad Twoimi pomysłami. W dobrej, kreatywnej atmosferze przeprowadzę Cię przez trudności podstaw pisania, przekazując wiedzę o tym, co najważniejsze by Twój tekst miał szansę stać się w przyszłości bestsellerem.
Witam Cię w miejscu, gdzie spotykają się dwa światy – thrillera i kryminału. Absolutnej nowości na rynku wydawniczym! Założę się, że każdy z gatunków, rozpatrywany osobno jest Tobie doskonale znany, ale połączone tworzą coś nieoczywistego i zastanawiasz się czy potrafił(a)byś się w nich odnaleźć.
Niby wiesz, że popularne „thrill”, czyli dreszcze są niczym innym, jak umiejętnym nadbudowaniem emocji wokół Twojej historii. Ale, jak rozpisać wokół nich interesującą fabułę? Jak wpleść kryminalną zagadkę? Czy wystarczy podłożyć trupa thrillerowi?
Podczas czterech spotkań nauczę Cię wszystkiego, do czego sama dochodziłam o wiele dłużej. Wierzę, że po kursie będziesz potrafił(a) krytycznie spojrzeć na swój tekst przez soczewkę praktycznej wiedzy. A potem sięgniesz po nią za każdym razem, kiedy opowiadana historia odmówi współpracy.
Zło nigdy nie było bliżej, czai się w domu, w rodzinnych tajemnicach i niewypowiedzianych pragnieniach. Pewnego dnia, coś co sprawiało wrażenie idealnego, pęka.
Bohaterkami domestic noir są kobiety, ich oprawca jest blisko, często to partner, członek rodziny, najlepszy przyjaciel, ktoś komu ufa, a zdecydowanie nie powinna. To opowieści o zdradzie, zemście, zazdrości, które często prowadzą do zbrodni. Przemoc, obsesja i kłamstwa są siłą napędową domestic noir. A najbardziej przerażające w tych historiach jest to, że mogły przydarzyć się tobie.
Książki z nurtu domestic noir od wielu lat biją rekordy popularności na świecie i w Polsce. Autorzy prześcigają się w coraz oryginalniejszych pomysłach na fabułę i bohaterów, ale tylko nieliczne powieści mają szansę zostać Bestsellerami. Składa się na to wiele czynników, o których chętnie opowiem.
Miłość jest podstawą każdej książki, niezależnie od tego, czy piszesz thriller, fantasy, romans, czy powieść obyczajową. To miłość matki do dziecka, ojca do syna, kochanków, miłość nieodwzajemniona, psychopatyczna, zgubna, dająca szczęście lub prowadząca do morderstwa. To także miłość do kraju, do pracy wykonywanej przez bohatera oraz miłość do samego siebie.
Każda z tych relacji, odpowiednio poprowadzona w powieści, doda Twojemu tekstowi głębi i spełni najważniejsze zadanie: zbuduje silną więź między czytelnikiem a Twoim bohaterem.
Miłość w 8 scenariuszach
“Pojawienie się w tekście osoby, która kocha, zmienia całą historię. Bohater otrzymuje motywację do spełnienia marzeń, zmiany świata wokół siebie lub popełnienia zbrodni. To relacja między postaciami będzie tym, co Czytelnik najlepiej zapamięta z Twojej opowieści“
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.