Kursy Pisarskie Online i Stacjonarne

Siódmy stopień wtajemniczenia

Wypłyń z nami w rejs

7 dni, 3 nauczycielki, wiedza, ćwieczenia, rozwój

Gotowi zmierzyć się z regularnym pisaniem?​

Nowy, siedmiodniowy kurs pisania, który rozwinie Twoje kompetencje, styl i sprawi, że rozwiniesz pisarskie skrzydła.
Myślisz, że codzienne zajęcia to szaleństwo? Owszem. Ale w tym szaleństwie jest metoda. Zagraniczne szkoły pisania od wielu lat preferują tego rodzaju intensywne kursy. Dlaczego? Bo tylko wtedy przestawiamy się z trybu „piszę od czasu do czasu” do trybu „piszę codziennie”. Dzięki skumulowanej wiedzy w krótkim czasie staniesz się mistrzem pióra i redakcji. A dzięki trzem różnym nauczycielkom poznasz trzy różne perspektywy i ocenę Twojej pracy.

 

Wyjazdowy Bootcamp pisarski​

Spędź intensywny weekend na pisaniu

Warsztaty poprowadzi: Małgorzata Warda

Liczba uczestników: do 15

Kurs weekendowy, termin: piątek, sobota, niedziela

Godziny: Zaczynamy w piątek o godz. 19:00,
kończymy w niedzielę około 15:00

Gdzie: Stary Tartak, 14-200 Iława
 

Intensywne warsztaty wyjazdowe

3 dni pisarskiej przygody

Praca nad Talentem

Prowadząca Małgorzata Warda

Praca nad talentem

Pierwszy poziom pisarskiej drogi

Przez wiele lat pisałam powieści intuicyjnie, zbierając wiedzę o tekście na podstawie swoich błędów i sukcesów. Cztero spotkaniowy kurs, który Ci proponuję, to petarda, sztos, zbierający wiedzę moich doświadczeń. Pomoże Ci szybko znaleźć się w miejscu, do którego docierałam latami.

Podczas kursu otrzymasz nie tylko moją opiekę i kreatywne dyskusje z grupą, ale przede wszystkim dostaniesz narzędzia, które pomogą Ci zaplanować i rozpocząć pisanie tekstu. Zrobimy burzę mózgów nad Twoimi pomysłami. W dobrej, kreatywnej atmosferze przeprowadzę Cię przez trudności podstaw pisania, przekazując wiedzę o tym, co najważniejsze by Twój tekst miał szansę stać się w przyszłości bestsellerem.

Na granicy światów: Thriller kryminalny

Witam Cię w miejscu, gdzie spotykają się dwa światy – thrillera i kryminału. Absolutnej nowości na rynku wydawniczym! Założę się, że każdy z gatunków, rozpatrywany osobno jest Tobie doskonale znany, ale połączone tworzą coś nieoczywistego i zastanawiasz się czy potrafił(a)byś się w nich odnaleźć.
Niby wiesz, że popularne „thrill”, czyli dreszcze są niczym innym, jak umiejętnym nadbudowaniem emocji wokół Twojej historii. Ale, jak rozpisać wokół nich interesującą fabułę? Jak wpleść kryminalną zagadkę? Czy wystarczy podłożyć trupa thrillerowi?

Podczas czterech spotkań nauczę Cię wszystkiego, do czego sama dochodziłam o wiele dłużej. Wierzę, że po kursie będziesz potrafił(a) krytycznie spojrzeć na swój tekst przez soczewkę praktycznej wiedzy. A potem sięgniesz po nią za każdym razem, kiedy opowiadana historia odmówi współpracy.

Kurs pisania thrillera

Na granicy światów: Thriller kryminalny​

Prowadząca Anna Rozenberg

Domestic Noir

Prowadząca Magda Stachula

Domestic Noir

Zło nigdy nie było bliżej, czai się w domu, w rodzinnych tajemnicach i niewypowiedzianych pragnieniach. Pewnego dnia, coś co sprawiało wrażenie idealnego, pęka.

Bohaterkami domestic noir są kobiety, ich oprawca jest blisko, często to partner, członek rodziny, najlepszy przyjaciel, ktoś komu ufa, a zdecydowanie nie powinna. To opowieści o zdradzie, zemście, zazdrości, które często prowadzą do zbrodni. Przemoc, obsesja i kłamstwa są siłą napędową domestic noir. A najbardziej przerażające w tych historiach jest to, że mogły przydarzyć się tobie.

Książki z nurtu domestic noir od wielu lat biją rekordy popularności na świecie i w Polsce. Autorzy prześcigają się w coraz oryginalniejszych pomysłach na fabułę i bohaterów, ale tylko nieliczne powieści mają szansę zostać Bestsellerami. Składa się na to wiele czynników, o których chętnie opowiem.

Ważne słowo na M

Co takiego, ma w sobie miłość, że uruchamia w Czytelnikach najgłębsze emocje? Miłosny trójkąt, silne uczucie od nienawiści po zakochanie oraz namiętność ze złoczyńcą – to tematy, które przyciągają jak magnes, nie tylko w romansach ale w każdym gatunku literackim. Podczas czterech spotkań warsztatowych nauczę Cię, jak dobrze opisać miłość i sprawić, by Czytelnik chciał wyruszyć z Tobą w tę niezwykłą podróż. A jeśli uważasz, że nie potrzebujesz uczuć w swojej książce zrób proszę mały test. Zamknij oczy i przypomnij sobie najbardziej epickie pary miłosne literatury. Kogo widzisz? Romea i Julię? Geralda i Yennefer? Bellę i Edwarda? Cormorana Strike’a i Robin Ellacott? A może kogoś zupełnie innego? A teraz odpowiedz sobie na pytanie: jak dawno temu czytałeś te książki i co tak naprawdę zostało z Tobą na lata. Już wiesz, prawda?

Ważne słowo na M

Prowadząca Małgorzata Warda

Pojawienie się w tekście osoby, która kocha, daje autorom to, na czym im najbardziej zależy – tworzy silną więź z Czytelnikiem. Prawdopodobnie miłość będzie też tym, co Czytelnik najlepiej zapamięta z tekstu